FANDOM

Ogólne informacje

Imię w rl: Grzegorz
Status na kanale: Voice )
Pierwszy występ na polskiej scenie: IWPC (2004)
Lata gry: 2004 - Teraz
Zasługi: Małe
Funkcje: ?
Osiągnięcia: Pierwszy 99 Summoner w Polsce, czołówka overalla od lat.

Charakterystyka

Chrupus aka Leśko jest przebiegłym oraz chytrym człowiekiem. Często wysnuwa ciekawe teorie na temat mechanizmów działania RSa które niestety nijak sie mają do faktów. Jest także matematycznym nerdem.

Kariera w rs

Chrupus w 2004 roku był członkiem IWPC później PK, w pierwszym okresie istnienia ap był jego zażartym przeciwnikiem. Wraz z Osiejem, Lucjanem6 i Dumnym rolnikiem dołączył w 2005 roku do 'THE'. Był wtedy publicznie nie lubiany ze względu na bycie przydupasem osieja i jego popychlem. We dwóch okradali nieaktywnych już kolegów, oraz random accounty (np. Yourend17). Niestety Osiej zagarniał większość kasy, a dla Leśka pozostawały resztki.

Jakiś czas później Chrupus po opadnięciu w Polsce emocji, powraca i wstępuje do AP. Od tego momentu zmienia się i staje się wielki przyjacielem Polaków oraz zwolennikiem integracjii. Po wyjściu GodWars Dungeon Leśko zwęsza szanse na powrót do ekstraklasy, staje się ekspertem od tłuczenia bossów i bogaci sie obrzydliwie przy okazji siejąc propagande sukcesu o GWD.

Po wyjściu Summoninga postanawia on przypieczętować swoją pozycję idola w świecie polskiego rsa. Przeznacza na ten cel i grube miliony i wbija summoning jako 77 osoba na świecie i 1 w Polsce. Staje się tym samym pierwszym maxed combatem (138) po wyjściu Summoninga i jest przez niektórych wielbiony na równi z Przymiotem.