FANDOM

Ogólne informacje

Imię w rl: Denis
Status na kanale: Brak
Pierwszy występ na polskiej scenie: Forum Pogromcy Ciemności (2004)
Lata gry: 2004-2006
Zasługi: Duże
Funkcje: Founder PRSFS i #prsfs

Charakterystyka

Mieszkający w Gliwicach i posiadający własną winnice (rzekomo). Znany z opowiadania niestworzonych historii między innymi na temat:

  • posiadłości
  • stajni
  • skalniaka
  • dziewczyny
  • wyczynów w warezowym undergroundzie
  • alkoholu

Do dziś wśród dawnych użytkowników IRC przetrwało powiedzenie ale z ciebie deno wskazujące na nieprawdopodobność historyjek danego użytkownika.

Kariera w RS

Był jednym z dwóch założycieli PRSFS (największego wówczas fansitu rs w Polsce), jednym z założycieli pierwszego kanału na irc w polskim rsie - #prsfs. Strona miała się dobrze przez ponad pól roku, problemy zaczęły narastać przed wakacjami i w ich trakcie. Pojawiły się siły które grały na zniszczenie dzieła dena i bulusa wielkiego m.in Dziublaczek, Asylion, Darkman. Pojawił sie także dalsze problemy gdy deno po przegraniu zakładu, że wbije 99 magic w miesiąc oddał porządkowego Lucjanowi6. Było źle, nikt jednak nie spodziewał sie tego co wydarzyło się pod koniec października 2005 kiedy to deno2004 w przypływie frustracji i niemocy usunął z serwera całą strone i forum a także kanał na irc. Wtedy właśnie powstał kanał #polska a luke po prsfs postanowił wykorzystać ponownie ulan z izygorem tworząc RunePl.

Upadek

Deno2004 został zmarginalizowany a jego wpływy na polski rs bardzo ograniczone, iluzja jaką roztaczał wokół siebie przestała działać. Ludzie spostrzegli, że to nie wielki bogacz posiadający tajne techniki grania w rs ale zwykły bajkopisarz, jego dotychczasowi kompani wykluczyli go niejaki ze swojego grona. Po jednej z większych kłótni, jego bank stał się źródłem drop party a jego osoba na zawsze wystygmatyzowana jako wcielenie niczym nie popartego, nadętego lansu. Reszte swego czasu w rs spędził na wygnaniu koczując na swoim kanale gdzie niegdyś siedziało ścisłe grono jego kolegów, a potem odszedł.