FANDOM

Ogólne informacje

Imię w rl: Ziętek
Status na kanale: Brak (Kiedyś Voice/HalfOp)
Pierwszy występ na polskiej scenie: Dark Legion (2004)
Lata gry: 2004 - 2008?
Zasługi: Duże
Funkcje: Jeden z liderów Dark Legion, Lider MMK, Współtwórca AP, Współtwórca RunePl
Osiągnięcia: Przez długi czas jeden z wiodących polskich magów (auto clicker nie śmierdzi)

Charakterystyka

Lubi gryźć ołówki, aktywny działacz od zawsze. Od pewnego czasu jedyne czym się zajmuje to ciągnięcie kasy z reklam na runepl oraz konkursów które wygrywają podejrzane osoby (np ziecio - acc jego kolegi nie grający od 3lat).

Kariera w RS

Izygor jest znany (zwłaszcza wśród starszych graczy) ze swojego klanu MMK który przechodził wiele zmian na przestrzeni czasu. Zawsze słynął jednak ze śmiesznego systemu aplikacji oraz sławnego cytatu ze strony głównej:

Mag to bardzo trudna droga w Świecie RuneScape,
ale jeśli nie boisz się kroczyć dalej tą ścieżką
to załóż na siebie mnisi habit i wstąp w nasze szeregi.
Jeśli spełnisz się w roli maga to wkrótce dołączysz
do swych braci, którzy tak jak ty będą walczyć z najlepszymi
wojownikami na tym świecie.

Na początku 2005 roku zachęcony przez Osieja tworzy z nim Armię Polską, czyli organizację zrzeszająca wszystkie polskie klany. W 2006 roku zamyka ap w jej poprzednim kształcie i likwiduję MMK tworząc z niego baze pod nowy klan, pod stara nazwa - Armia Polska.

Fansity

Dawno temu jeszcze przed powstaniem PRSFS był współtwórcą strony ulana88 o rs która konkurowała ze stroną Pogromców Ciemności o najczęściej odwiedzaną stronę w polskim świecie rs. Owa strona została zmarginalizowana przez PRSFS czego zwłaszcza ulan88 nie mógł przeboleć i wielokrotnie starał się udowodnić że na PRSFS są wirusy i że admini okradają jego konto.

W październiku 2005 po upadku PRSFS ulan i izygor ponownie próbują swoich sił - tym razem skuteczniej. Powstaje RunePL które działa do dziś i jest najpopularniejszą polską stroną o rs.

Pobyt Izygora na #polska

Izygor zaczął się pojawiać na #polska w czasie drugiej ery kanału. W pierwszej i trzeciej było to niemożliwe ze względu na nieprzychylność władz kanału do jego osoby (deno2004 a potem Bedek89, Przymiot, Geso). Czas w którym miki sprawował władzę był dla niego szansą by koczować na kanale. Uzyskał nawet rangę halfa, gdyż całe ramię byłego polish killers (w wiekszości) popierało AP przez co popierało też Izygora. Gdy jednak stara elita wykruszyła się Izygor przestał odwiedzać kanał.