FANDOM

Ogólne informacje

Imię w rl: Marian
Status na kanale: Founder (Dawniej Akick, Voice, HalfOp, Op, Owner, AO)
Pierwszy występ na polskiej scenie: Forum Pogromcy Ciemności (2004)
Lata gry: 2004 - Teraz
Zasługi: Bardzo Duże
Funkcje: Współtwórca kanału #prsfs, DJ w RsRadio, Założyciel PRLM, PERC, RHC, Członek kierownictwa PRSFS, Jedyny Polak który wrzucał Zezimie, Owner #polska, Founder #polska, Współtwórca Polskiego Trackera rs, Hoster UnoBota, Twórca pierwszej Polskiej RsTrivi, Hoster Statów kanału (posiada kompletne logi z 957 dni)
Osiągnięcia: Pierwszy 126 Cmb, 300M, 400M, 500M Overall XP, Max Total (2376) w Polsce. Od ponad 3 lat w top3 polskich graczy, przez większość czasu #1

Charakterystyka

Jak coś robi to na stówe. Nie znosi zdrady, szanuje ziomów frajerami gardzi.

Kariera w rs

W listopadzie 2004 zachęcony przez Vaarda kolege z gim zaczyna on gre w rsa. Dołącza do powstałego z rozpadu IWPC klanu Pogromcy Ciemności. Na początku 2005 roku spotyka na forum deno2004 który ma wielki plan - zrobić rewolucje na polskiej scenie runescape. Deno2004 i Bulus wielki tworzą pierwszy w historii porządny fansite PRSFS. Przymiot ściąga będący wtedy w powijakach 3rd party client zwany SwiftSwitch i zachęca Dena do stworzenia kanału irc. Tak powstaje kanał #prsfs na który z czasem schodzi się cała grupa starych kolegów z PC a także nowych graczy z forum #prsfs.

Na #prsfs zadamawia się także tzw. stara elita z klanu polish killers. Na zawsze ustawiło to profil kanału i skazało na nienawiść i uprzedzenie wszelkich graczy ze środowisk ZBO, PC, MMK.

W pierwszej erze kanału, Przymiot jest wiecznym halfem ze względu na prawo wg. którego tylko moderatorzy i administratorzy prsfs mogą mieć opa. Pierwszego opa dostaje pod koniec roku 2005 gdy stało się oczywiste, że jest on głównym napędem tego kanału. Marian szybko dogania starą elitę i dołącza razem z nią do klanu 'THE' jak wielu wtedy Polaków, żyje w przekonaniu że trzeba iść z prądem i stać sie pro pkerem. Po roku pobytu w klanie 'THE' zaczyna on jednak rozumieć, że nie daje mu to przyjemności. Że prawdziwa podnieta przychodzi przy trzaskaniu xpa.

Po odejściu z 'THE' w wakacje 2006 tworzy on klan PERC który zrzesza kanał #polska oraz zaprzyjaźnionych jemu użytkowników z różnych polskich klanów. Klan przez to że był bardziej grupą znajomych niż organizacją rozpada się po tylko 1 wypadzie na wild po miesiącu istnienia. Wtedy Przymiot porzuca wszelkie standardowe klany i znajduje na forum DI klan Supreme Skillers którego członkiem jest do dziś.

W 2008 roku podczas 3 ery zostaje ownerem kanału #polska na równi z Gesem oraz Bedkiem89, władza utrzymuje się w tym kształcie przez około rok. W lutym 2009 w wyniku rebeli wszczętej przez Przymiota oraz Gesa, jedynym ownerem pozostaje Geso i jest nim do dziś. Przymiot prawie nigdy nie piastował oficjalnie publicznych stanowisk, jest za to jedną z najważniejszych i wpływowych postaci w undergroundzie i ma pośredni wpływ na większość wydarzeń i zmian na scenie rs.

Ważne daty: 6 Listopada 2004 Przymiot zakłada konto w rs. 11 Listopada 2005 Przymiot wbija pierwsze 99 - Attack. 30 Grudnia 2006 Przymiot jako 1 Polak wbija 99 Prayer 30 Grudnia 2008 Przymiot jako 1 Polak oraz 112 osoba na świecie zdobywa maksymalny overall lvl (wtedy 2376).

Koniec kariery w rs Przymiota

Jesień 2009, mimo że kariera profesjonalna w rsie jest zakończona Przymiot od czasu do czasu kupuje p2p by pograć na chilloucie gdy jest zmulony wowem