FANDOM

Zbiór funkcjonujących od lat na kanale niepisanych zasad.

1.Jedynie osoba osoba banująca ma prawo zdjąć bana, wszelkie odwołania i prośby powinny być kierowane do niej, nie do innych. (Wyjątkiem są sytuacje wyjątkowego znęcania się nad kimś). To samo dotyczy także akicków.

2.Dopominanie sie o update statów kanału grozi wpierdolem.

3.Odbanowywanie innych z poziomu access 3 jest karane natychmiastowym zdjęciem tegoż uprawnienia (można go używać tylko do odbanowywania siebie).

4.Osoby wszczynające poważne kłótnie oraz wszelkie wypierdy omijające akick liste (np. zmianą nicka) powinny być natychmiastowo WYJEBYWANE.

5.Wszelkie wulgarne słownictwo oraz język dobrych chłopaków są dozwolone. Nie tolerujemy za to karygodnych błędów ortograficznych, w przypadku ich nadmiaru może nastąpić eksmisja z kanału.

6.Za każdy błąd ort. rogol powinien dostawać 1h bana. Przykład:
[02:41:37] <+rogol> czemu sie denerwojesz
[02:42:20] <@xxxxx> !kb rogol won stad kurwa

7.Kumplowanie sie ze szmatami, zdrajcami oraz wrogami kanału nie jest zabronione z powodu naszego umiłowania wolności, odradza się jednak mocno kontakty z tego typu osobami gdyż w końcu się na nich przejedzie. "Raz kurwa, zawsze kurwa".

8.Kanał #polska nie popiera żadnego klanu, grupy, strony, organizacji oprócz oczywiście siebie.

9.AMIPa mogą używać tylko opowie (jeśli już muszą) jednak wnosi się o powstrzymanie się w miare możliwości od tego gdyż generuje to niepotrzebny spam.